Service Desk

[lead]

Usługa wsparcia merytorycznego i technicznego dla firm implementujących systemy informatyczne u swoich klientów podczas wdrożeń oraz w okresie powdrożeniowym:

[/lead]

  1. Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych dotyczących bieżących problemów eksploatacyjnych systemów.
  2. Zapewnienie bieżącego wsparcia i doradztwa w sprawach związanych z użytkowaniem systemów i administrowania nimi.
  3. Nadzór nad akcjami wdrożeniowymi i serwisowymi.
  4. Diagnozowanie błędów/rozwiązywanie zagadnień sprawiających problemy użytkownikom systemu.
  5. Bieżące raportowanie błędów i zagadnień.

ilustracja_service

Użytkownicy systemów informatycznych obsługiwani są przez HelpDesk pracujący na zasadzie jednego punktu kontaktu.

HelpDesk oparty jest na zasadzie jednego punktu kontaktu (SPOC – Single Point of Contact) skupiającego różne kanały komunikacji:

  • callcenter
    call center zbudowany w oparciu o serwer telekomunikacyjny Datera
  • portal
    portal zgłoszeniowy
  • mail
    e-mail
  • sms
    SMS
  • komunikator
    komunikatory internetowe, np. Skype, GG i inne

Usługa wsparcia w zakresie zarządzania infrastrukturą informatyczną zgodną ze standardem ITIL v3 dla dużych i średnich przedsiębiorstw oraz jednostek administracji publicznej.

schemat CMDB

Skontaktuj się z nami »