Contact Center

Usługa centrum obsługi telefonicznej skierowana do dużych instytucji, które chcą uporządkować system zgłaszania potrzeb własnych pracowników lub osób współpracujących.

  1. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących.
  2. Nadzór nad zgłoszeniami potrzeb i problemów użytkowników.
  3. Standaryzacja warunków zgłoszeń.
  4. Elastyczność w dopasowaniu do potrzeb klienta.

ilustracja_service

Użytkownicy usługi Contact Center obsługiwani są przez nasz wykwalifikowany personel.

 

Contact Center oparty jest na zasadzie jednego punktu kontaktu (SPOC – Single Point of Contact) skupiającego różne kanały komunikacji:

  • callcenter
    call center zbudowany w oparciu o serwer telekomunikacyjny Datera
  • portal
    portal zgłoszeniowy
  • mail
    e-mail
  • sms
    SMS
  • komunikator
    komunikatory internetowe, np. Skype, GG i inne

schemat CMDB

 

schemat CMDB

Skontaktuj się z nami »